Ako si vybrať správne tabletky na erekciu?

Máte problémy s erekciou? Stáva sa Vám, že Vás penis občas zradí? Diagnostikovali Vám poruchu erekcie?

Súčasná doba v ľuďoch vzbudzuje pocit, že na každý problém je možné nájsť spoľahlivú pomoc. V reklamách a na internete sa neustále prezentujú výrobky, ktoré sľubujú, že s problematickou erekciou pomôžu alebo ju dokonca úplne vyliečia.

V záplave značiek je možné nájsť spoľahlivé produkty. Neustály rozmach nových výrobkov však prináša riziko, že sa stanete obeťou podvodu a zakúpite iba neúčinné placebo alebo falzifikát overeného prípravku.

V dnešnom článku uvedieme niekoľko krokov, ktoré by ste mali dodržať, pokiaľ plánujete kúpiť niektorý z výrobkov.

 

Reklama v médiách a na internete

Pri sledovaní televízie ste si istotne všimli, že v jednom bloku je minimálne jedna reklama príparvku na podporu erekcie alebo okamžité „nakopnutie“ sexuality.

Tieto reklamy sú vysielané najmä vo večerných hodinách. Deje sa tak kvôli tomu, že v tomto čase sleduje televíziu najväčšia časť mužov.

Na internete je situácia celodenná. Systém totiž tuší, medzi akých užívateľov internetu patríte a na základe predpokladu Vám zobrazuje relevantné ponuky. Práve kvôli tomu sa Vám v komerčných častiach stránok zobrazujú zvyčajne reklamy na pôžičky alebo na prípravky pre lepšiu erekciu.

Dobre urobená reklama a vábivé slogany sú často iba marketingovým ťahom. Pri posudzovaní výrobku na základe reklám použite zdravý rozum. Neverte nesplniteľným sľubom.

Tvrdenie, že Váš penis narastie o až 5 až 7 centimetrov, je nereálne. Telo má svoje maximá, ktoré nie je možné užívaním doplnkov stravy presiahnuť.

Vždy užívajte s maximálnym nárastom o 2 cm. Hrúbku je možné zväčšiť o cca. 25 – 30 %.

Seriózne reklamy takéto „magické“ parametre neuvádzajú, preto buďte pozorní a ignorujte výrobky, ktoré prehnané sľuby zverejňujú.

Klamlivá reklama

Nárast 7 cm za 4 mesiace – klamlivá reklama a fyzicky nesplniteľný sľub

 

Výrobca a distribútor

Doplnky stravy pre podporu erekcie a zväčšenie penisu nie sú žiadny „čarovný odvar“. Vždy musí byť jasne známy výrobca, a pokiaľ nemá vlastnú distribučnú sieť, musí byť známy aj distribútor.

Práve tu je možné rozlíšiť seriózne spoločnosti od predajcov neúčinného placeba.

Pri pátraní na internete sa väčšinou stretnete so spoločnosťami a ich stránkami, cez ktoré je možné produkt objednať. Na týchto stránkach vždy sledujte, či zodpovedajú nasledovné otázky:

  • Kto je pôvodným výrobcom prípravku?
  • Vie výrobca o predajcovi?
  • Je predajca pre SR evidovaný ako oficiálny distribútor výrobku?
  • Má predajca povolenie na predaj alebo dokument o distribúcii od výrobcu?

 

Existujú prípady, keď sa predajca vydával za oficiálneho distribútora, ale v továrni o ňom nikdy nepočuli.

 

Stránky predajcu

Na slovenskom internete nájdete desiatky stránok predajcov, ktoré nespĺňajú základné nariadenia. Pokiaľ je predmetom podnikania spoločnosti distribúcia a predaj nejakého doplnku, musí byť táto firma evidovaná v obchodnom registri.

Zároveň musí byť vždy jasné presné sídlo spoločnosti a všetky kontaktné údaje. Nesplnenie týchto nariadení poukazuje na jasnú neserióznosť predajcu a podobné stránky odporúčame ihneď opustiť.

 

Prečo sú kontaktné údaje také dôležité?

Na každej stránke tohto zamerania sa zaručene stretnete s tvrdeniami „V prípade nespokojnosti záruka vrátenia peňazí“, „Ak prípravok nezaúčinkuje, vrátime Vám plnú kúpnu sumu“ a ďalšie.

Zamyslite sa. Ak firma neuvádza sídlo a kontaktné údaje, na koho by ste sa obrátili v prípade reklamácie? Jeden informačný mail uvedený na stránke nič neznamená, pretože by z neho nikto neodpovedal.

Neuvedenie sídla

Profesionálne utajenie – chýbajú kontaktné údaje, názov a sídlo firmy. V prípade reklamácie sa teda nie je na koho obrátiť.

 

Ak stránka uvádza adresu sídla, no to sa nenachádza na území SR alebo ČR, taktiež ju ignorujte. Neradi by sme niekomu krivdili, ale firma so sídlom v Rumunsku so stránkou písanou v slovenčine a s distribúciou do Čiech nepôsobí práve dôveryhodne.

podozrivé kontakty

Český mail, český telefón, ale sídlo v Rumunsku? Že by sa Česi sťahovali na východ?

 

Inzertné portály

K drobnej inzercii doplnkov stravy sa môžete dopátrať na internete alebo v novinách. Zákon však distribútorom ukladá dôležité povinnosti a zásady uskladnenia, prepravy, označovania tovaru a ďalšie.

Ideálne by sa teda predajom takéhoto tovaru mala zaoberať spoločnosť, ktorá nariadenia dokáže dodržať.

Drobný súkromný predajca bez licencie a správnych skladovacích priestorov nie je schopný tieto požiadavky spĺňať, preto Vám odporúčame vyhýbať sa neovereným a drobným zdrojom.

Predaj sa častokrát odohráva načierno, keďže tieto osoby nemajú registrovanú živnosť a predaj nie je predmetom ich podnikania. To by ste opäť neocenili pri prípadnej reklamácii.

Nedôveryhodná reklama

Z inzerátu sa nedozvieme o aký produkt ide a kto ho v skutočnosti predáva. Ignorancia je preto na mieste.

 

Lekárne

Lekárne sú prísne kontrolované rôznymi inšpekciami. Predpokladá sa teda, že v nich ponúkaný tovar bude nezávadný a účinný.

Bohužiaľ Vás musíme sklamať. Aj súkromné lekárne si môžu objednať a ponúkať prakticky čokoľvek, pokiaľ uvidia, že je o niektorý z prípravkov záujem. „Podpultový predaj“ ešte stále funguje a „šikovní“ lekárnici sa radi obohatia na výrobku, do ktorého zúfalý zákazník vkladá svoju dôveru.

Inak ale v lekárni zoženiete výrobky, ktoré sú najčastejšie prezentované v reklamách a je o nich tým pádom najväčší záujem.

 

 

Zloženie

Zloženie výrobku musí byť jasné a nesmie byť problém ho na stránke predajcu nájsť. Zákazník musí mať prehľad o zložení ešte pred samotným nákupom tovaru. Sami sme sa stretli s výrobkami, ktorých zloženie nebolo na internete nikde uvedené.

Overovať sme ho teda museli priamo na zákazníckej linke, kde nám operátorka oznámila nasledovné:

    „Zloženie na stránkach neuvádzame, nakoľko vedenie spoločnosti sa bojí, že by sa ho snažil niekto napodobniť.“

Absurdné? Určite áno. Ak by sa skutočne báli o „tajomstvo śéfkuchára“, istotne by nám zloženie nenadiktovali do telefónu.

Neuvedenie zloženia

Zatajovanie a vedomé neuvedenie zloženia je v rozpore s platnou legislatívou! Tvrdenie je navyše absurdné.

 

Uvádzanie kompletného zloženia je povinné, pretože zákazník musí ešte pred nákupom vedieť, či výrobok neobsahuje alergény alebo iné zložky, ktoré by mohli pre spotrebiteľa predstavovať problém.

Ak sa na stránkach nedopátrate zloženia, stránku ihneď opustite!

 

Cena

V tejto kategórii nie je možné presne určiť aká cena dokazuje účinnosť výrobku. Vychádzame z priemernej ceny za jedno balenie výrobku. Tá sa pohybuje okolo 40 €.

Na cenu má vplyv hlavne zloženie. Kvalitné preparáty obsahujú zložky, ktoré nie je možné nahradiť nejakou lacnou imitáciou a nie je ani možné ich vynechať.

Výnimkou môžu byť náhodné výpredaje overených produktov, prípadne dopredaj zásob s blížiacim sa koncom spotreby a podobne. Ak by ste však našli výrobok, o ktorom ste nikdy nepočuli, na internete o ňom nie je ani zmienka a sľubuje zlacnenie o desiatky percent, je to iba marketingový ťah podvodníka. Ten nafúkol (akože)pôvodnú cenu a z nej zlacňuje percentá.

Ak narazíte na obzvlášť výhodnú ponuku, pravdepodobne sa jedná o neúčinný výrobok a jeho predajca chce iba rýchlo zinkasovať peniaze a nenápadne sa vytratiť.

 

Hodnotenia recenzie názory

Internet ponúka množstvo autentických reakcií skutočných zákazníkov. Do prehliadača stačí zadať názov produktu a k nemu slová ako recenzia, hodnotenie, skúsenosti, diskusia, fórum a podobne.

Práve v týchto diskusiách si máte možnosť vytvoriť najlepší názor na produkt. Hodnotia ho muži, ktorí majú skutočné skúsenosti.

Kvôli tomu narazíte hlavne na negatívne komentáre, pretože človek vždy skôr kritizuje, než by chválil. Spýtajte sa však sami seba – Kúpili by ste výrobok, o ktorom viacero ľudí tvrdí, že je neúčinný?

 

Ženy, aj Vy buďte ostražité!

Článok síce pojednáva o výhradne mužských preparátoch, ale podvodnícke praktiky neobchádzajú ani ženy a ostatné skupiny ľudí.

Rovnaké postupy majú aj predajcovia prípravkov na chudnutie, na rast poprsia alebo na zvýšenie ženskej plodnosti. Problematika je navlas rovnaká a neraz zistíte, že nejeden nedôveryhodný predajca ponúka prípravky pre mužov a ženy zároveň.

 

Záverečné zhrnutie

Na záver si zopakujeme ako by mal vyzerať spoľahlivý prípravok a jeho distribútor:

  • Nesľubuje nesplniteľné účinky. Nárast je možný do 2,5 cm, hrúbka do 30 %.
  • Je známy výrobca produktu. Výrobca je overený a na trhu je dlhú dobu.
  • Predajca je registrovaný u výrobcu ako certifikovaný distribútor.
  • Predajca má jasne uvedené sídlo a je evidovaný v obchodnom registri. Predmet podnikania musí súvisieť s predajom výrobku.
  • Predajca má uvedené kontaktné údaje. Dvíha telefonáty a odpovedá na maily. V prípade reklamácie je možné ho ihneď kontaktovať.
  • Predaj prebieha prostredníctvom oficiálnej stránky a nie cez drobnú inzerciu alebo presmerovaním na iné, než oficiálne stránky.
  • Zloženie výrobku nie je tajomstvo a je kompletne uvedené na stránkach. Ideálne je, pokiaľ je uvedený celý príbalový leták. Zvýraznené musia byť prípadné alergény a zložky, ktoré nemožno kombinovať s niektorými liečivami a inými doplnkami výživy.
  • Cena nie je neprimerane „nafúknutá“ani neprirodzene nízka.
  • Výrobok je známy a diskutuje sa o ňom. Je o ňom možné dohľadať množstvo hodnotení a potrebných informácií.

Pokiaľ ste si vyhliadli nejaký výrobok, skúste ho overiť pomocou týchto zásad. Ak ich spĺňa, s najväčšou pravdepodobnosťou bude spoľahlivý. Jediná nevýhoda je v tom, že podvodníci stále vymýšľajú nové a nové spôsoby ako sa obohatiť. Ostražitosť je teda na mieste úplne vždy.

5/5 - (2 votes)

Zanechte odpověď